THE FLOOR IS. . .

death 1

death 2

death 3

okay maybe I exaggerate it a little bit, but yeah a lot of kiddos know the game of lava terror, there was so many of these black squares at the shopping center that are perfect for practicing jumps,, especially for me cause i was so small,, still am hah 🙂

we really do have such crazy imagination as kids! What was your favorite childhood game?

WACK INSULTS.

INSULTS 1

INSULTS 2

INSULTS 3

I was a big cry baby when I got bullied often, but after a while some of the insults just sound so random that I wasn’t sure if the last one was really an insult? Ey, Obama ain’t perfect but I love the guy okay? A gal can dream pfft-

What’s the weirdest insult someone ever given you?

little fWEAK

little freak

I used to love barbies as a child!… I also used to love ripping them apart. Remembering that part of my child, it’s so weird that we as children had such violent tendencies at a young age. I think it’s because as we just started growing, all these emotions we feel suddenly hit us out of nowhere, and it’s so overwhelming that we lose control and have restrain for it yet. so we take it out on.. a lot of our toys haha! I guess we’re born to be little freaks.

What’s your violent tendency as a child?

BIKING FAILURE-

bIKE.png

I probably forgotten every technique of riding bike by now. The bike was a gift from my dad and I barely rode it cause as a kid I usually loved staying indoors (still do). One time my mom took me to the park and I thought “you know what??? I’m gonna learn how to bike today!”

I’ve always been terrible at balancing so biking has never been my strong suit, but I remember that triumphe moment when I finally got it right and was super happy!! I was listening to Adam Lambert though my victory..

..then of course I hit myself against a pole; the comic is a bit of an exaggeration to what actually happened so I wasn’t that badly hurt. But I did fall haha! XD Mom was there to help so I was fine. Hopefully I can ride a bike again.

 

My Little Mermaid

my little sister.png

I remember the first time I realized I have a baby sister to take care of; it’s always been vivid and unforgettable. I may have drawn her wrong cause she’s..a lot bigger than that as a baby haha! She was quite the heavy watermelon and I loved holding her in my arms when I got a chance to.

She had this bouncy chair for her sit and sleep; anytime that she would cry, I bounced the little chair carefully just her to laugh, sometimes I even put her to sleep and hum to her. Then I would run to my mom, “Mommy, I did it! I put her to sleep!” and she always had this smile on her face.

Those were really good times, and time sure flies fast. I love taking care of my sister while she’s been growing up. Now she’s a teenager and you can imagine it’s been a lot harder to talk to her about school, or getting her to eat; we have our ups and downs like any other family, but no matter what I’ll always be there for her when she needs me even though she can be stubborn. I love my sister forever and always <‘3

Also yeah! My mom named her after Disney’s Little Mermaid. Arielle has been my mother’s favorite disney princess.

Uhm yes I’m hungry.

i'm hungry.png

Not much of a story but I guess you could say I used to get bullied and teased a lot back in my middle and highschool days. I used to be a huge cry baby for a lot of things but otherwise there were just some things that were..really stupid as if bullies didn’t even wanna try hard enough to make fun of you.

This guy, we’ll call David(to avoid using his real name), he was this tall string bean that always tried to find ways to blow my fuse; this was the time we were at a school trip, and we spent our last hours at mcDonald’s. Him and a couple of his friend kept eyeing at me with their laughters and hand gestures, micmicking me eating loads of fries.

I get that there are such things as manners right? But otherwise, yeah, I love eating a lot of fries at once, biiig deal. Score. 😐 Some people are really just bored huh?

Speaking of hungry, I gotta make some food soon!

Being Late for School

Being late

My class teacher being the scariest of people was why I hated being late for school; at a desperate attempt to run towards the next bus stop, It has engrained my memory and it’s honestly one of my proudest moments haha! I mean I almost lost a lung having to run that far, but my english teacher(Mr.Mcswain) and I lived in the same district so we took the same bus! So after I told the tale, we had a pretty good laugh.

And hey, I wasn’t late for school that day!…even though I had been late a few times- I honestly will never know why that bus left me; am I that small???